{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
{ "type": "gtmStart" }
2.500 TL ve Üzeri Alışverişlerde Ücretsiz Kargo Sürdürülebilirlik
destek-online destek-offline

Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik Sipariş Ödeme Teslimat İade
Mobil uygulama ve websitemiz üzerinden hesabım sayfasına giderek üyeliğini iptal edebilirsiniz. Bunu yapmak oldukça kolay. Hesabına giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” sayfası içerisinde yer alan “Adreslerim” alanından bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Mobil uygulama veya www.marksandspencer.com.tr üzerinden üyelik hesabı oluşturduğunuzda direkt olarak loyalty programı avantajlarından faydalabilirsiniz. Loyalty programı kapsamında yapacağınız alışverişlerde mobil uygulamada %5’i, web sitesinde %1’i mağazalarda karekod ile %1’i değerinde puan kazanılır. Kazandığınız puanları online veya mağaza alışverişlerinde kullanabilirsiniz. “Hesabım” sayfasındaki bildirim ayarları kısmından iletişim izinlerinizi yönetebilirsiniz.
<p>Aşağıdaki bağlantı üzerinden faturanıza, sipariş numaranızı ve fatura tutarınızı belirterek ulaşabilirsiniz.</p><p>https://portalmarka.digitalplanet.com.tr/</p> <p>Sepet sayfasında “Hediye Paketi İstiyorum” seçeneğini seçtiğiniz takdirde karşınıza çıkan pencerede hediye notunuzu ekleyebilirsiniz.</p> <p>Kusurlu veya satın aldığından farklı bir ürün teslim aldıysanız, ürünleri bize gönderebilirsiniz. Teslim alıp kontrollerimizi gerçekleştirdikten sonra ürünlerin tutarı ve kargo ücretini size iade edeceğiz. İadenizi gönderebilmek için websitemiz/mobil uygulamamızdan iade talebi oluşturup iade kodunuzla birlikte ürünlerini Yurtiçi kargo ile bize gönderebilirsiniz. Üye olmadan sipariş verdiyseniz sipariş takibi sayfasından sipariş numaranız ve e-posta adresinizi girerek iade talebini oluşturabilirsiniz.</p> <p> 2.500 TL ve üstü siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır.</p> <p>"Hesabım” sayfası altında“Siparişlerim” menüsünden sipariş durumunu takip edebilirsiniz.</p> <p>Sipariş oluşturulduktan sonra maalesef teslimat yöntemiyle ilgili değişiklik yapamıyoruz.</p> <p>Adrese teslimat seçeneğinde siparişinizi kargoya verdikten sonra 1-5 iş günü içerisinde adresine teslim edilir. Resmi tatillerde vermiş olduğun siparişler, ilk iş gününde işleme alınacaktır. Özel gün ve indirim dönemlerinde yoğunluk sebebiyle siparişlerin teslimat sürelerinde gecikme yaşanabilir.</p> <p>Sipariş verildikten sonra teslimat adresini maalesef online kanallardan değiştiremiyoruz. Destek için WhatsApp kanalımız veya çağrı merkezimiz ile iletişime geçebilirsiniz.</p> <p>Teslimat yöntemlerimizle ile ilgili detaylı bilgiye <a href="https://www.marksandspencer.com.tr/gonderi-yontemleri-ve-ucretleri/" rel="noopener noreferrer" target="_blank" style="background-color: rgb(43, 52, 76); color: rgb(64, 169, 255);">buradan</a> ulaşabilirsiniz.</p> <p>Anasayfada yer alan “Sipariş Takibi” butonuna tıklayarak, e-posta adresiniz ve sipariş numaranızla takip edebilirsiniz.</p> <p>“Ürün Detay” sayfasında yer alan “mağazada bul” butonuna tıklayarak açılan sayfada aradığınız mağaza ve ürün bedenini seçip güncel stok durumunu kontrol edebilirsiniz.</p> <p>“Ürün Detay” sayfasında yer alan “beden tablosu” butonuna tıklayarak beden rehberine ulaşabilirsiniz. Ayrıca beden bulma özelliğini kullanarak size en uygun olan bedeni kolayca bulabilirsiniz.</p>
Visa, MasterCard ya da American Express kredi kartları, edit kartlar ve bankanıza bağlı bir sanal kart ile alışveriş yapabilirsiniz. Ayrıca, BKM Express ve Garanti Pay ile ödeme seçeneklerimiz de bulunmaktadır. <p>Evet. Satın alma işleminin son aşamasında kredi kartı numaranızı girdikten sonra “Taksit Seçenekleri” bölümünden istediğiniz taksit adedinizi belirleyebilirsiniz. Kargo ücreti de taksit yapılan toplam sipariş tutarının içerisinde yer alacağı için taksitlendirilecektir.&nbsp;</p> <p>İndirim kodunuzu kullanmak için “hesabım” sayfasından “indirim/kupon kodu” menüsüne tıklayarak ilgilili alana tanımlanan kodu girebilirsiniz. Hediye çekini görüntülemek için ise “Hediye Çeklerim” menüsüne tıklayarak hesabınıza tanımlanan hediye çeklerini görebilirsiniz.</p> <p>Ödeme yöntemi seçiminden “kredi kartı” seçeneğine tıkladığında masterpass’e kayıtlı olan kartların listelenir ve seçim yaparak ödemeyi tamamlayabilirsiniz.</p> <p>Ödeme yöntemi seçeneklerinden “kredi kartı” ile ödemeye tıkladıktan sonra kredi kartı bilgilerinizi girerek “kredi kartımın masterpass’e kaydedilmesini istiyorum” seçimini yaparak kartınızı kaydedebilirsiniz.</p> <p>MasterPass “Kayıtlı Kartlarım” alanından çöp kutusu ikonuna tıklayarak kayıtlı kartlarınızı silebilirsiniz.</p> <p>Havale ile ödeme yapılamamaktadır.</p> <p>World Mobil uygulamasında PAY butonundan veya Yapı Kredi Mobil uygulamasında Kartlarım / QR Kod ile Ödeme ya da Jet İşlemler butonuna tıklayark World PAY’i seçin, Açılan ekranda QR Kod okuyucuyla ödeme sayfasındaki QR Kodu’u okutun, Kart Seçim ekranında ödeme yapmak istediğiniz kartınızı seçerek alışverişinizi güvenle tamamlayınız. Sözleşmeyi onaylayıp 'ÖDEMEYİ TAMAMLA' butonuna tıkladığınızda, ödeme ekranı ayrı pencerede açılacaktır.</p> <p>Adres bilginizi girerken türü kurumsal olarak seçip ve e-fatura mükellefi seçeneğini işaretlediğinizde faturanız kurumsal olarak düzenlenecektir.</p> <p>WhatsApp destek hattımıza yazarak veya 0850 222 22 67 nolu Müşteri destek ekibimizle iletişime geçerek yardım alabilirsiniz.</p> <p>Sipariş vermeyi tekrar deneyerek yeni kodu bekleyebilir, eğer doğrulama kodu gelmezse WhatsApp veya müşteri destek hattımız ile iletişime geçebilirsiniz.</p>
<p>M&amp;S, kargo gönderimlerinde Kargoist, Kolay Gelsin ve Yurtiçi Kargo ile çalışmaktadır.</p> <p>Siparişinizi kargoya verdiğimizde sms ve e-posta ile bilgilendireceğiz. Aynı zamanda Siparişlerim sayfasından siparişinizin güncel durumunu takip edebilirsiniz.</p> <p>Mağazalarımızda belirlenmiş C&amp;C hizmet noktalarından SMS ile göndereceğimiz teslimat koduyla siparişinizi teslim alabilirsiniz.</p> <p>Kusurlu veya satın aldığından farklı bir ürün teslim aldıysanız, ürünleri bize gönderebilirsiniz. Teslim alıp kontrollerimizi gerçekleştirdikten sonra ürünlerin tutarı ve kargo ücretini size iade edeceğiz. İadenizi gönderebilmek için websitemiz/mobil uygulamamızdan iade talebi oluşturup iade kodunuzla birlikte ürünleri Yurtiçi kargo ile bize gönderebilirsiniz. Üye olmadan sipariş verdiyseniz sipariş takibi sayfasından sipariş numaranız ve e-posta adresinizi girerek iade talebini oluşturabilirsiniz.</p> <p>Kargonuz ulaştığında paketi teslim almadan önce paketin durumunu kontrol etmenizi öneririz. Üründe veya kutusunda herhangi bir hasar görmeniz durumunda kargo görevlisinden “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamasını istemelisiniz.</p> <p>İlgili kargo firmasıyla iletişime geçebilirsiniz. Eğer teslimat başarısız sonuçlanırsa siparişiniz maalesef iptal edilir ve ücreti hesabınıza iade edilir.</p> <p>Böyle bir durum yaşamanız durumunda bizimle iletişime geçebilirsiniz. <a href="https://api.whatsapp.com/send/?phone=908502222267&amp;text&amp;type=phone_number&amp;app_absent=0" rel="noopener noreferrer" target="_blank">WhatsApp destek hattımız</a> veya müşteri destek ekibimizden (0850 222 22 67) yardım alabilirsiniz.</p>
<p>Online veya mağazalarımızdan satın aldığınız ürünlerde değişim ihtiyacı olduğunda, 30 gün içerisinde dilediğiniz mağazamıza gelip değişim yapabilirsiniz.</p> <p>Özellikli durumları nedeniyle aşağıdaki ürünlere özel kural ve koşullar uygulanmaktadır: İç giyim alt grubu, külotlu çorap, kozmetik, bijuteri vb. ürünlerinde hijyen nedeniyle iade ve değişim yapılamamaktadır. Çoklu çorap paketleri ve benzeri paketle satılan ürünler tek bir ürün olarak değerlendirildiği için ambalajı bozulduğu takdirde bu ürünlerde iade ve değişimi yapılamamaktadır. Mayo ve bikinilerde bulunan koruyucu bantın çıkarıldığı ya da yırtıldığı takdirde iade ve değişim yapılamamaktadır.</p> <p>Marksandspencer.com.tr'den aldığınız bir ürünü fatura veya irsaliyesiyle birlikte 30 gün içerisinde ücretsiz iade edebilirsiniz.</p> Aşağıdaki bağlantıyı takip ederek, kolay iade yöntemiyle ürünlerinizi iade edebilirsiniz. https://www.marksandspencer.com.tr/nasil-iade-yapabilirim/ Size en yakın bir M&S mağazasına (outlet mağazaları haricinde) gidip online mağazadan satın aldığınız ürünü fatura ile birlikte gerçekleştirebilirsiniz. Mağazalara kargo ile iade yapılamamaktadır. Mağazadan satın alınan ürünleri sadece mağazaya iade edebilirsiniz. <p>Ürünlerinizi ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.</p> Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığınız ürüne ait tutarın tamamı, kredi kartınıza iade edilir. Bankanız tarafından iadenizin geri ödenmesi taksitli olarak kartınıza yansıtılır. <p>Online kanallardan yaptığınız alışverişlerde, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içerisinde, dilediğiniz mağazamızdan veya Yurtiçi kargo ile (şubeye giderek veya adresine kurye çağırarak) ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. Kargo ile yapacağınız iade gönderimlerinde ürünü orijinal ambalajında ve tüm aksesuarlarıyla birlikte paketleyip, iade kodunu kurye ile paylaşarak bize gönderebilirsiniz. Mağazadan yaptığınız alışverişlerde ise satın aldığın tarihten itibaren 30 gün içerisinde tüm mağazalarımızdan iadeni gerçekleştirebilirsiniz.</p> <p>İade talebi için aldığın kod 30 gün süresince geçerlidir.</p> <p>Yurtiçi kargo şubelerinden veya 444 99 99 nolu telefonu arayarak veya web sitesinden form doldurarak talep edebilirsin.https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/kurye-cagir</p> <p>Siparişlerim sayfasından iade talebi oluşturduğunuz ürünlerin iade durumunu takip edebilirsiniz.</p> <p>İncelemeye bıraktığınız ürünün durumuyla ilgili sizi SMS ile bilgilendireceğiz. Aynı zamanda ilgili mağazamız, WhatsApp canlı destek ve müşteri hizmetleri hattımızı üzerinden bilgi alabilirsiniz.</p>
Bize Ulaşın
Ad*
Soyad*
E-posta Adresi*
Telefon Numarası*
Doğum Tarihi*

Bu sayfadaki bilgiler üyelik kaydı için alınmaktadır. Lütfen üye olmadan önce KVKK Aydınlatma Metnini ve ETK Aydınlatma metnini okuyunuz.

Kadın Erkek Belirtmek istemiyorum
M&S sadakat programı üyelik sözleşmesi koşullarını, kişisel verilerimin kişiselleştirilmiş pazarlama amacıyla işlenmesine ilişkin açık rıza metni'ni ve kişisel verilerimin yurtdışına aktarılmasına ilişkin açık rıza metni'ni okudum, kabul ediyorum. Marka Mağazacılık A.Ş.'nin tarafıma ticari elektronik ileti göndermesine açık rıza metni kapsamında okudum, izin veriyorum.

Size özel avantaj ve fırsatlardan öncelikli haberdar olun.

Üye Ol

SMS Doğrulama Kodu

Doğrulamak için lütfen numaralı telefonunuza gelen 6 haneli doğrulama kodunu girin.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”)

kapsamında, Marks and Spencer üyelik ekranında tarafıma

sunulan, ayrıca Veri Sorumlusu olarak Marka Mağazacılık A.Ş.’ye (“Marks

and Spencer”) ait mağazalarından, [Marks and Spencer] web

sayfası (“www.marksandspencer.com.tr”) ve

[Marks and Spencer] mobil uygulaması üzerinden tarafımla

paylaşılan (her zaman erişebileceğim) aydınlatma metninde açıklandığı

üzere kişisel verilerimin, veri sorumlusu sıfatıyla [Marks and Spencer] tarafından

üyelik işlemlerinin gerçekleştirilmesi faaliyeti kapsamında bana özel

hizmetlerin (Geçmiş siparişlerine erişim, Favorilerini kaydetme imkanı, Adres

kaydetme, mağazalardan  ürün alımında, genel ve özel kampanyalarda,

promosyonlarda, tanıtımlarda, puan kazandırmalarda, hediye çeki veya hediye

verilmesinde, indirimlerde çeşitli avantajlar sağlamak gibi hizmetlerin.)

sunulmaya devam edilebilmesi amacıyla Marks and Spencer’ın

Genel Merkezi’nin ve hizmet aldığı tedarikçilerinin kullandığı yurt dışı

sunucularına aktarılarak üyeliğimin devam ettiği süre ve bana özel hizmetlerin

sunulmasıyla sınırlı olarak işbu üyelik formu üzerindeki onay kutucuğuna

tarafımca basılarak kabulün sağlanması ve onay vermem durumunda işleneceğini,

KVKK 3. madde uyarınca işlemenin; kişisel verilerin kaydedilmesi,

depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi,

açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hale getirilmesi,

sınıflandırılması işlemleri olarak tanımlandığını bildiğimi,

Göstermiş olduğum bu rızayı istediğim zaman hiçbir koşula

bağlı kalmaksızın geri alabileceğimi; ancak bu durumda Marks & Spencer

Sadakat Kart programı üyeliğinin sunduğu avantajlardan faydalanamayacağımı

bildiğimi,


Yukarıda açıklanan tüm bilgiler ışığında veKişisel Verilerin

Korunması Kanunu Hakkında Bilgilendirme aydınlatma metni ile açıklanan

amaçlarla sınırlı olmak üzere; kişisel verilerimin işlenmesini, saklanmasını ve

yurtdışına aktarılmasını açık rızam ile kabul ediyorum.

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”)

kapsamında, Veri

Sorumlusu olarak Marka Mağazacılık A.Ş.’ye (“Marks and Spencer”) ait

mağazalarından, www.marksandspencer.com.tr adresinden, (Marks and Spencer)

mobil uygulaması veya çağrı merkezi üzerinden her zaman erişebileceğim

aydınlatma metninde detaylı olarak açıklandığı şekilde mevcut veya ileride

güncelleyeceğim kişisel verilerimin; (Marks and Spencer) nezdindeki üyeliğim ve

alışverişlerime göre bana özel olanak ve teklifler sunulması, genel veya bana

özel kişiselleştirilmiş kampanyalar, avantajlar, promosyonlar, reklamların

oluşturulması, kampanya, yarışma, çekiliş ve diğer etkinliklerin düzenlenmesi,

segmentasyon, profilleme, raporlama, pazarlama ve analiz çalışmalarının

yapılması, Mobil Uygulama, Site veya diğer 3. taraf ortamlarında (Marks and

Spencer)’a ait reklamların ve pazarlama/iletişim faaliyetlerinin (Mobil

Uygulama ve Site’deki bildirimler, pop-up gösterimi, kişiye özel teklifler,

kullanıcı ekranlarının özelleştirilmesi, anket vs.) yürütülmesi ile müşteri

deneyimini iyileştirmeye yönelik çalışmaların yapılması amacıyla, işbu

üyelik formu üzerindeki onay kutucuğuna tarafımca basılarak kabulün sağlanması

ve onay vermem durumunda işleneceğini,

KVKK 3. madde uyarınca işlemenin; kişisel verilerin kaydedilmesi,

depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi,

açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hale getirilmesi,

sınıflandırılması işlemleri olarak tanımlandığını bildiğimi,

Açık rızamı dilediğim zaman herhangi bir

sınırlamaya tabi olmaksızın geri alabileceğim hakkında bilgi sahibi olduğumu,


Yukarıda açıklanan tüm bilgiler ışığında veKişisel

Verilerin Korunması Kanunu Hakkında Bilgilendirme aydınlatma metni ile

açıklanan amaçlarla sınırlı olmak üzere; kişisel verilerimin işlenmesini,

saklanmasını açık rızam ile kabul ediyorum.

M&S + Loyalty Üye Programı Sözleşmesi


Marka Mağazacılık A.Ş. Üyelik Sözleşmesi




İşbu Sözleşme,şirket merkezi Ünalan Mahallesi, Libadiye Caddesi, Emaar

Square, F Blok No:82 F/10 Üsküdar/İstanbul/Türkiye/İstanbul adresinde mukim

Marka Mağazacılık Anonim Şirketi (“Marka”) ile Müşteri Memnuniyet Programı

üyesi (“Üye”) arasında aşağıdaki şartlarda akdedilmiştir.


Üye; ad, soyad, cep telefonu numarası, adres, e-mail, cinsiyet, doğum tarihi,

iletişim izin bilgilerinden oluşan formun doldurulması sonrasında kayıt işlemi,

elektronik ortamda gönderilen şifrenin ibrazı ile tamamlandığı andan itibaren

işbu Sözleşme’de belirtilen şartlara uymak koşulu ile Sözleşme’nin tüm

şartlarını kabul etmiş sayılacağını ve bu şartların kendisi için bağlayıcı

olacağını kabul eder. Üyeliğin gerçekleşebilmesi için, e-posta ve cep telefonu

numarası ile kayıt yapılması zorunludur. Üyeliğin sunduğu avantajlar, cep

telefonu bilgisinin ibrazı ile yapılan alışverişlerde geçerlidir.

Sözleşme, üyelik şartlarını, gizlilik kurallarını, ve Kişisel Verilerinizin

İşlenmesi ile ilgili bilgilendirmeleri içermektedir.


Marka Mağazacılık A.Ş., tek taraflı olarak işbu “Üyelik Sözleşmesi”ni uygun

göreceği herhangi bir zamanda değiştirebilir. İşbu “Üyelik Sözleşmesi”nin değişen

hükümleri, yayınlandığı tarihte geçerlilik kazanarak yürürlüğe girecek, geri

kalan hükümler aynen yürürlükte kalarak hüküm ve sonuçlarını doğurmaya devam

edecektir. İşbu “Üyelik Sözleşmesi”, "Üye"nin tek taraflı beyanları

ile değiştirilemez.

Marka Mağazacılık A.Ş. işbu Sözleşme ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu

da dahil geçerli yasal düzenlemelere bağlı kalmak kaydıyla, üyeliğe bağlı olan

bütün bilgileri, Sözleşme süresince veya Sözleşme’nin hitamından sonra dahi, bu

bilgileri anonimleştirmek şartıyla kendi pazarlama faaliyetleri ile ilgili

olarak kullanma hakkına sahiptir.


Üyelik Program şartları/Koşulları;


İşbu Sözleşme,şirket merkezi Ünalan Mahallesi, Libadiye Caddesi, Emaar

Square, F Blok No:82 F/10 Üsküdar/İstanbul/Türkiye/İstanbul adresinde mukim

Marka Mağazacılık Anonim Şirketi (“Marka”) ile Müşteri Memnuniyet Programı

üyesi (“Üye”) arasında aşağıdaki şartlarda akdedilmiştir.


Üye; ad, soyad, cep telefonu numarası, adres, e-mail, cinsiyet, doğum tarihi,

iletişim izin bilgilerinden oluşan formun doldurulması sonrasında kayıt işlemi,

elektronik ortamda gönderilen şifrenin ibrazı ile tamamlandığı andan itibaren

işbu Sözleşme’de belirtilen şartlara uymak koşulu ile Sözleşme’nin tüm

şartlarını kabul etmiş sayılacağını ve bu şartların kendisi için bağlayıcı

olacağını kabul eder. Üyeliğin gerçekleşebilmesi için, e-posta ve cep telefonu

numarası ile kayıt yapılması zorunludur. Üyeliğin sunduğu avantajlar, cep

telefonu bilgisinin ibrazı ile yapılan alışverişlerde geçerlidir.

Sözleşme, üyelik şartlarını, gizlilik kurallarını, ve Kişisel Verilerinizin

İşlenmesi ile ilgili bilgilendirmeleri içermektedir.


Marka Mağazacılık A.Ş., tek taraflı olarak işbu “Üyelik Sözleşmesi”ni uygun

göreceği herhangi bir zamanda değiştirebilir. İşbu “Üyelik Sözleşmesi”nin

değişen hükümleri, yayınlandığı tarihte geçerlilik kazanarak yürürlüğe girecek,

geri kalan hükümler aynen yürürlükte kalarak hüküm ve sonuçlarını doğurmaya

devam edecektir. İşbu “Üyelik Sözleşmesi”, "Üye"nin tek taraflı

beyanları ile değiştirilemez.

Marka Mağazacılık A.Ş. işbu Sözleşme ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu

da dahil geçerli yasal düzenlemelere bağlı kalmak kaydıyla, üyeliğe bağlı olan

bütün bilgileri, Sözleşme süresince veya Sözleşme’nin hitamından sonra dahi, bu

bilgileri anonimleştirmek şartıyla kendi pazarlama faaliyetleri ile ilgili

olarak kullanma hakkına sahiptir.


Üyelik Program şartları/Koşulları;



1)    Mülkiyeti Marka’ya ait olan Müşteri Memnuniyet Programı, üyelerine; Türkiye’de Marka tarafından

temsil edilen Marks & Spencer ve Gap mağazalarından ürün alımında, genel ve özel kampanyalarda, promosyonlarda, tanıtımlarda, puan kazandırmalarda, hediye çeki veya hediye verilmesinde, indirimlerde çeşitli avantajlar sağlamak amacıyla Marka Mağazacılık A.Ş. markalarının ortak üyelik programı olarak düzenlenmiştir.

2)    Program üyeliği hamiline düzenlenmiştir.Üye, başta Türk Borçlar Kanunu (TBK) ve Tüketicinin

Korunması Hakkında Kanun olmak üzere diğer ilgili mevzuat hükümleri ile Marka’nın üyelik programı kapsamında sunduğu hizmetlere ilişkin olarak yapacağı her türlü değişiklik,duyuru ve bildirime uymayı kabul eder. Bu bildirimlere ve kanunlara aykırı kullanım sebebiyle doğabilecek hukuki, cezai ve mali her türlü sorumluluk Üye’ye aittir.

3)    Marka; telefon, çağrı merkezleri, otomatik arama makineleri, e-posta, SMS, mektup, internet vb.

kanallarla yapılacak genel veya özel avantajlar, ürün, hizmet tanıtımları, reklâm, pazar araştırması anketler ve diğer müşteri memnuniyeti uygulamaları sunmak amacına yönelik olarak programa üye olan müşterilere onay vermeleri halinde belirlenen vasıtalarla temasa geçer.

4)    Programa üye olanlara; pazarlama, reklam, bilgilendirme, indirim, tanıtım yapılması ve

benzeri amaçlarla ticari elektronik ileti gönderilmesi ve bu bilgileri elektronik iletilerin gönderimini yapan 3.kişilerle ve Marka’nın iş ortakları ile paylaşılması amacıyla açıkça onayları talep edilmektedir. Bu onay talebine olumlu yanıt verilmesi halinde, yine üyelerin onayına göre taraflara e-posta

ve/veya kısa mesaj (sms) olarak ticari elektronik iletiler gönderilmektedir. Üyeler diledikleri zaman bu e-postaları ya da kısa mesajları almamak için bilgilendirme listesinden çıkartılmayı talep edebilir veya taraflarına gönderilmiş olan e-postaların altında bulunan linke tıklayarak ya da kısa mesajların alt kısmında bulunan reddetme prosedürünü izleyerek bilgilendirme listesinden çıkabilirler.

5)    Birden fazla üyeliğe sahip olunması durumunda bu üyeliklerin sağladığı avantajlar, sadece bir üyelik için kullanılabilir, üyeliklerin avantajları toplanarak kullanılamaz.

6)    Marka tarafından sağlanan haklar, üyelik bilgilerinin eksiksiz, doğru ve güncel olması ve

üyeliğin aktif olarak kullanılması ile mümkündür. Marka; yanlış, düzensiz, eksik ve yanıltıcı bilgileri, genel ahlak kurallarına uygun olmayan ifadeleri içeren ve yasal mevzuata aykırı bilgilerin kullanılarak üye olunduğunu tespit etmesi halinde Üye’nin herhangi bir zamanda program üyeliğini iptal etme hakkına

sahiptir. Üye’nin uygulamanın/ web sitesinin genel güvenliğini tehdit edecek faaliyetlere bulunması, üyeliği üzerinden haksız menfaat sağlaması ve genel olarak Marka’ya ait platforma zarar vermeye çalıştığının anlaşılması gibi durumlarda kişinin üyeliği Marka tarafından derhal silinebilir. Yukarıda belirtilenler dışında Marka gerekli gördüğü hallerde sebebini de bildirerek üyeliği iptal edip, Sözleşme’yi feshetme hakkını saklı tutar. Üyeliğe ilişkin bilgileri ve şifreyi gizli tutma yükümlülüğü Üye’ye ait olup bilgilerin 3.kişilerle paylaşılması halinde oluşabilecek zarardan Üye sorumludur.

7)    Marka, belirli sürelerde kullanılmayan puanları sıfırlama/silme hakkına sahiptir. Ayrıca puanlar her yıl aksi belirtilmediği sürece 1 Ocak akşamı ve/veya 1 Temmuz akşamı silinir. Marka herhangi bir bildirim yapmadan değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Bilgilendirme: Puan Silme İşlemleri yapılırken 1 Ocak – 30 Haziran arası kazanılan puanlar bir sonraki yıl 1 Ocak akşamı, 1 Temmuz – 31 Aralık arası kazanılan puanlar, bir sonraki yılın 1 Temmuz akşamı silinir.

8)   Üyeler, programın sağlamış olduğu üyelik imkanlarından faydalanabilmek için istenen bilgileri tam

ve doğru olarak vermek ve herhangi bir değişiklik durumunda zamanında bildirim yapmak zorundadır.

9)    Marka dilediğinde bu üyeliği, tarafınıza iletilen AYDINLATMA METNİ’nde yer alan hususlar ve açık

rızanıza istinaden bir banka, finansman kuruluşu v.b. ve Fiba Holding A.Ş., Fina Holding A.Ş. ve Grup şirketleri ve ortakları, iştiraklerine, iştirakçilerine, Gap Inc. Ve Marks & Spencer p.l.c şirketine devredebilir, kullandırabilir veya başka programlarla birleştirebilir. Marka Mağazacılık A.Ş., Üye’nin paylaşıma açtığı bilgileri, belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi için üçüncü kişilerle paylaşması gereken durumlar ile yasal zorunluluklar hariç üçüncü kişilerle paylaşmayacağını taahhüt eder.

10)  Üye’nin kazanacağı, genel, özel kampanya , promosyon , puan, hediye çeki veya hediye, indirim gibi haklar ve kullanım şartları, Marka tarafından tek yanlı belirlenir. Burada belirtilen haklar ile ilgili taraflar arasında çıkabilecek ihtilaflarda Marka’nın kayıtları esas alınacaktır. Marka bu hakları istediği şekilde düzenleme, değiştirme ve geri alma hakkına sahiptir. Bu düzenleme, değişiklikler veya geri alma Marka tarafından uygun yöntemler ile duyurulduğu andan itibaren geçerli olur; tüm kampanyalar duyurulan şartlara tabidir.

11)  Kazanılan hakların kullanımı,üyeliğin mağazada, Marka’ya ait web sitesi veya Marka’ya ait mobil

uygulamalar üzerinden e-posta adresi ve güncel cep telefon numarası ile kayıt yapılması ve alışverişlerde üyeliğe kayıtlı olan cep telefonu numarasının ibraz edilmesiyle mümkündür. Marka üyeliği, T.C yasalarına uygun olarak telekomünikasyon hizmeti verme izni ve yetkisine sahip operatörler aracılığı

ile temin edilen, kendi adına kayıt edilmiş cep telefon numarasına sahip ve Türkiye’de ikamet eden kişiler için geçerlidir. Üyeliğe tanımlı cep telefonu numarası hiçbir koşul altında değiştirilemez, güncellenemez. Üyenin sisteme kaydettiği e-posta adresi veya cep telefonu numarası değiştiğinde, mevcut üyeliğinde kayıtlı bulunan e-posta adresi ve cep telefonu numarası değiştirilemez, güncellenemez. Üye daha önce üyelik kaydı oluşturmadığı e-posta adresi ve bu telefon numarası ile yeni bir üyelik oluşturması gerekir. Üyenin eski e-posta adresi veya cep telefon numarası üzerinden oluşturulan üyeliğinden kazanılan hakları, yeni üyeliğe devir edilemez.

12)  Alışverişe konu ürünlerin iadesinde, iade edilen ürün dolayısıyla Üye’ye verilen haklar geri

alınır. Diğer bir anlatımla, ürünün satın alınması ile kazanılan puanlar ve tüm yan haklar, ürünün iadesi durumunda Üye’nin hesabından düşülecektir.

13)  Üyelikte biriken puanlar veya ekstra haklar nakde çevrilemez; başkasına devredilemez veya nakit yerine kullanılamaz.

14)  Marka, üyelerin kazandığı hakların, kazanıldığı günde kullanılacağını garanti etmez.


15)  5 Türk Lirası (TL) ve üzerindeki değere denk gelen puanlar, Marka Mağazacılık A.Ş. tarafından temsil edilen markaların mağazalarında, web sitelerinde ve uygulamalarında üyenin sistemde bulunan cep telefonuna gönderilen şifrenin kasada kabul edilmesi ile harcanabilir. Kimlik ibrazı veya farklı yollar ile üyenin sahip olduğu 5 TL ve üzerine denk gelen puanlar kullanılamaz. 5 TL ve altı olan puanlar telefon numarası ibrazı ile kullanılabilir; üyenin cep telefonuna 5 TL ve altına denk gelen puanların kullanımı için şifre gönderilmez. Kullanılan puanlardan Marka Mağazacılık A.Ş sorumlu değildir.

16)  Üyenin, Marks&Spencer ve Gap markalarından yaptığı alışveriş sonucu kazandığı puanların kazanım/kullanım işlem hareketleri ortak puan hesabında yansır.

17)  Üyeliğin, Üye tarafından elektronik ortamda gönderilen şifre ile sonlandırılması ile üye

yukarıda belirtilen şartları peşinen kabul etmiş sayılır. Üye, Sözleşme’de belirtilen yükümlülüklere aykırı davranması sebebiyle Marka’nın uğradığı/uğrayacağı her türlü zararı tazmin edecektir. Marka, Üye’nin

Sözleşme’ye aykırılığından dolayı üçüncü kişi ve kişilere veya kamu kurumlarına ödemek zorunda kalabileceği her türlü tazminat, idari/adli para cezaları için Üye’ye rücu hakkına sahiptir. Üye’nin maruz kalabileceği herhangi türden bilgisayar virüsleri, ve benzeri kötü amaçlı yazılımlar dahil ve fakat bunlarla sınırlı olmamak üzere, uğrayabilecekleri her türlü zarar ile ilgili Marka’nın hiçbir hukuki veya cezai sorumluluğu bulunmamaktadır. Üye, bu şekilde bir zararın oluşması halinde her ne isim altında olursa olsun Marka’dan herhangi bir talepte bulunmayacağını peşinen kabul, beyan ve taahhüt eder.


18)  Puan bilgilerini Türkiye’de Marka’ya ait Marks & Spencer ve Gap mağazalarından ve ilgili markaların mobil aplikasyonlarında üye girişi yaparak öğrenmek mümkündür.Üyeliğiniz markamagazacilik@hs03.kep.tr adresine mail atarak sonlandırabilirsiniz, bu durumda hesabınızda olan mevcut puanlar silinecektir.


19)  Üye’nin  bildirdiği veya bildireceği güncel cep telefonu/ e-posta adresi, Sözleşme ile ilgili olarak yapılacak her türlü bildirim için tebligat adresidir. Kayıtlı cep telefonu/ e-posta adresi kullanılarak yapılan her türlü bildirimin yollandıktan 1 (bir) gün sonra Üye’ye ulaştığı kabul edilecektir.


20)  Üye, www.marksandspencer.com.tr ve M&S Türkiye mobil uygulaması üzerinde sunulan hizmetlerden yararlanırken, Borçlar Kanunu, Türk Ceza Kanunu, Türk Ticaret Kanunu, Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu, Marka ve Patent Haklarının Korunması, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile Marka Mağazacılık A.Ş.’nin hizmetlerine ilişkin olarak yayımlayacağı her türlü duyuru ve bildirime uymayı kabul eder. Bu bildirimlere ve kanunlara aykırı kullanım sebebiyle doğabilecek hukuki, cezai ve mali her türlü sorumluluk Üye’ye aittir.


21)  Üye, diğer üyelerin ve ziyaretçilerin www.marksandspencer.com.tr ve M&S Türkiye mobil uygulaması kullanmasını zorlaştırıcı fiil ve eylemlerde bulunamaz; aksi takdirde üyeliğinin sonlandırılacağını ve bu durumdan doğabilecek her türlü hukuki ve cezai sorumluluğu üstleneceğini kabul eder.

 

22)  www.marksandspencer.com.tr ve M&S Türkiye mobil uygulaması ziyaretçilere bilgi ve kolaylık

sağlamak amacı ile yer alan linkler ile ilgili riskler Üye’ye aittir.


23)  Üye, Marka Mağazacılık A.Ş’ye ait www.marksandspencer.com.tr alan adlı web sitesi ve M&S Türkiye mobil uygulamasında yer alan telif haklarına tabi çalışmaları hiçbir surette kullanamaz, paylaşamaz, dağıtamaz, çoğaltamaz, işleyemez, bunlardan türemiş çalışmalar yapamaz.


24)  Üyelerin belirledikleri kullanıcı adı, şifre gibi bilgilerin üçüncü kişilerle paylaşılması durumunda, şifresinin başka kişiler tarafından kötü niyetle kullanılmasından doğrudan Üye sorumludur. www.marksandspencer.com.tr ve M&S Türkiye mobil uygulamasını Üye’lerin ziyareti sırasında bilgisayarlarına kaydedilen küçük veri dosyaları olarak tanımlanabilecek “çerez”ler (cookie) kullanılmaktadır. Bu dosyalar, Üye’lerin alışverişini daha verimli ve güvenli hale getirmek amaçlı kullanılan dosyalardır.

 

Bu dosyaları kullanmak istemiyorsanız veya bu dosyaların kullanımı hakkında bilgilendirilmek istiyorsanız, tarayıcınızda gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz. Ayrıca çerez kullanımına ilişkin detaylı bilgi için lütfen https://www.marksandspencer.com.tr/cerez-politikasi yer alan Çerez Politikası’nı inceleyiniz.


Diğer Hususlar;


Üyenin, üyelik kaydıyapması üyenin üyelik sözleşmesinde yer alan tüm maddeleri okuduğu ve üyelik sözleşmesinde yer alan maddeleri kabul ettiği anlamına gelir. İşbu Sözleşme, üyenin üye olması anında akdedilmiş ve karşılıklı olarak yürürlüğe girmiştir. İşbu Sözleşmenin yorum ve uygulanmasından doğacak ihtilafların hallinde İstanbul Anadolu Mahkemeleri ve İcra Dairelerinin yetkili olduğu taraflarca kabul edilmiştir.

FİBA PERAKENDE GRUBU adına veri sorumlusu sıfatıyla Marka

Mağazacılık Anonim Şirketi(“Şirket”), Gap ve Mark and Spencer

markalarını, tek yetkili olarak Türkiye’de temsil etmekte ve kişisel

verilerinizin hukuka uygun olarak toplanması, saklanması ve paylaşılmasını

sağlamak ve gizliliğinizi korumak amacıyla ilgili mevzuat çerçevesinde mümkün

olan en üst seviyede güvenlik tedbirlerini almaktadır.

Amacımız; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununun

(“Kanun”) 10. Maddesi uyarınca kişisel verilerinizin toplanma yöntemleri,

işlenme amaçları, aktarıldığı alıcı grupları, işlemenin dayanağı olan hukuki

sebepler ve haklarınız konularında sizi en şeffaf şekilde bilgilendirmektir.




a) Veri Sorumlusu 


Süreç içerisinde, kişisel verileriniz 6563 sayılı Elektronik

Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması

Kanunu ve ilgili mevzuata uygun şekilde Marka Mağazacılık Anonim Şirketi

tarafından, tarafınıza ticari elektronik ileti (tercihinze göre elektronik

posta veya SMS) gönderilmesi amacıyla işlenecektir.

b) İşlenen Kişisel Veriler ve Kategorileri


Kimlik: Ad, Soyad


İletişim: E-posta Adresi, Telefon Numarası, Adres


Pazarlama: Çerez kayıtları, Pazarlama - Kampanya çalışmasıyla elde

edilen bilgiler; favoriler, beğeniler, davranışlar, tercihler, arama

hareketleri, segmentler, çerez ve reklam tanıtıcısı/kimliği bilgileri, iletişim

tercihleri, anket cevapları, demografik bilgiler, müşteri talep/şikayetleri,

lokasyon

c) Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları


Toplanan kişisel verileriniz aşağıda işleme amaçlarıyla

eşleştirilmiştir:


Ad, Soyad, E-posta Adresi, Telefon Numarası, Adres, Alışveriş

geçmişi bilgileri:


• Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi


• Reklam/Kampanya/Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi


• Ürün/Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi


• Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlarla Bilgi Verilmesi


• Satış/Satış Sonrası Hizmetlerinin Yürütülmesi


Çerez kayıtları, Pazarlama - Kampanya çalışmasıyla elde edilen

bilgiler; favoriler, beğeniler, davranışlar, tercihler, arama hareketleri,

segmentler, çerez ve reklam tanıtıcısı/kimliği bilgileri, iletişim tercihleri,

anket cevapları, demografik bilgiler, müşteri talep/şikayetleri, lokasyon

bilgileri:

• Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi


• Reklam/Kampanya/Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi


• Ürün/Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi


d) Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi


Ürün veya hizmet alan kişi, potansiyel ürün veya hizmet alan kişi

olarak kişisel verileriniz, mağazalarımızdaki kasa işlemleri esnasında işbu

aydınlatma metninin açıklanarak incelemeniz adına tarafınıza sunulması ve

akabinde onay vermeniz  ve ayrıca web

sitesi veya mobil uygulama üzerinden doğrudan tarafınızca onay kutucuğuna

basılarak kabul edilmesi  suretiyle, tamamen

veya kısmen otomatik yollarla ve veri kayıt sisteminin parçası olan ancak

otomatik olmayan yöntemlerle toplanmaktadır.

Süreç içerisinde işlenen tüm kişisel verileriniz yukarıda

belirtilen amaçlarla sınırlı olarak Kanun’un 5. maddesinde belirtilmiş bulunan

“ilgili kişinin açık rızasının olması” hukuki sebebine dayanılarak

işlenmektedir.


e) Kişisel Verilerin Aktarılması


Ad soyad, e-posta adresi, telefon numarası ve adres kişisel

verileriniz ilgili kişinin açık rızasının olması” hukuki sebebine dayanılarak;


- Yetkili kişi, kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi amacıyla

Yetkili Kamu Kurum ve Kuruluşları ile


- Reklam/kampanya/promosyon süreçlerinin yürütülmesi,

Ürün/Hizmetlerin Pazarlama süreçlerinin yürütülmesi amaçlarıyla yurt içi ve

yurt dışında mukim tedarikçilerimizle,


- Çerez kayıtları, Pazarlama - Kampanya çalışmasıyla elde edilen

bilgiler; favoriler, beğeniler, davranışlar, tercihler, arama hareketleri,

segmentler, çerez ve reklam tanıtıcısı/kimliği bilgileri, iletişim tercihleri,

anket cevapları, demografik bilgiler, müşteri talep/şikayetleri, lokasyon

bilgileriniz ise; Pazarlama analiz çalışmalarının yürütülmesi amacıyla yurt içi

ve yurt dışında mukim tedarikçilerimizle paylaşılabilecektir.

f) İlgili Kişinin 6698 sayılı Kanun’un 11. Maddesinde Sayılan Hakları


Kişişel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) madde 11 uyarınca

Şirketimize başvurarak;


• Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,


• Kişisel Verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,


• Kişisel Verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun

kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,


• Yurt içinde veya yurt dışında Kişisel Verilerinizin aktarıldığı

üçüncü kişileri bilme,


• Kişisel Verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde

bunların düzeltilmesini isteme, amaç süre ve meşruiyet prensipleri dâhilinde

değerlendirilmek üzere Kişisel Verilerinizin işlenmesini gerektiren sebeplerin

ortadan kalkması halinde silinmesini veya yok edilmesini isteme,


• Kişisel Verilerinizin düzeltilmesi, silinmesi ya da yok edilmesi

halinde bu işlemlerin Kişisel Verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere

bildirilmesini isteme,


• İşlenen Kişisel Verilerinizin münhasıran otomatik sistemler

vasıtasıyla analiz edilmesi durumunda aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması

halinde bu sonuca itiraz etme,


• Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi ve bu

sebeple zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme,


haklarına sahipsiniz.


Yukarıda belirtilen haklarınızı kullanma ile ilgili talebinizi,

Türkçe olarak; veri sorumlusu sıfatıyla Şirketimizin Ünalan Mahallesi, Libadiye

Caddesi, Emaar Square, F Blok No:82 F/10 Üsküdar/İstanbul/Türkiye adresine burada yer alan formu doldurarak, kimliğinizi

tespit edici belgeler ile yazılı olarak iletebilir, noter kanalıyla,

markamagazacilik@ hs03.kep.tr KEP adresine kayıtlı elektronik posta olarak veya

Kişisel Verileri Koruma Kurumu tarafından yayınlanan Veri Sorumlularına Başvuru

Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirlenen diğer yöntemler ile

iletebilirsiniz.

Şirketimizin cevap vermeden önce kimliğinizi doğrulama hakkı

saklıdır.


Başvurunuzda;



  1. Adınızın,
  2. soyadınızın ve başvuru yazılı ise imzanızın,

  3. Türkiye
  4. Cumhuriyeti vatandaşları için T.C. kimlik numaranızın, yabancı iseniz
  5. uyruğunuzun, pasaport numaranızın veya varsa kimlik numaranızın,

  6. Tebligata
  7. esas yerleşim yeri veya iş yeri adresinizin,

  8. Varsa
  9. bildirime esas elektronik posta adresi, telefon ve faks numaranızın,

  10. Talep
  11. konunuzun,

bulunması zorunlu olup varsa konuya ilişkin bilgi ve belgelerin de

başvuruya eklenmesi gerekmektedir.




Talep, niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde

sonuçlandıracaktır. Verilecek cevapta on sayfaya kadar ücret alınmayacaktır. On

sayfanın üzerindeki her sayfa için 1(Bir) Türk Lirası işlem ücreti alınacaktır.



FİBA PERAKENDE GRUBU

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Hakkında Bilgilendirme

FİBA PERAKENDE GRUBU adına Marka Mağazacılık Anonim Şirketi, Marks and Spencer ve Gap markalarını, tek yetkili olarak Türkiye’de temsil etmekte ve kişisel verilerinizin hukuka uygun olarak toplanması, saklanması ve paylaşılmasını sağlamak ve gizliliğinizi korumak amacıyla ilgili mevzuat çerçevesinde mümkün olan en üst seviyede güvenlik tedbirlerini almaktadır.

Amacımız; 6698 sayılı “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu”nun 10. maddesi gereğince ve sizlerin memnuniyeti doğrultusunda, kişisel verilerinizin alınma şekilleri, işlenme amaçları, paylaşılan kişiler, hukuki nedenleri ve haklarınız konularında sizi en şeffaf şekilde bilgilendirmektir.

a) Veri Sorumlusu

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“6698 sayılı Kanun”) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu olarak Marka Mağazacılık Anonim Şirketi tarafından aşağıda açıklanan kapsamda toplanacak ve işlenebilecektir.

b) Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği

Şirketimiz tarafından, müşterileri, çalışanları, potansiyel müşterileri, potansiyel çalışanları, iş ortakları ve tedarikçileri gibi taraflardan, kimlik bilgisi, iletişim bilgisi, müşteri bilgisi, müşteri işlem bilgisi, işlem güvenliği bilgisi, hukuki işlem ve uyum bilgisi ile pazarlama satış bilgisi gibi kategorilerde kişisel veri toplanabilmektedir. Toplanan kişisel verileriniz;

- Şirketimiz ürün ve hizmetlerinin sizlere sunulabilmesi, kayıt ve belgelerin düzenlenebilmesi, yerel ve uluslararası yasal mevzuatın öngördüğü bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme, vergi ve sair yükümlülüklere uymak,

- Hizmet ve ürünlerin kalitesinin artırılmasına yönelik yapılacak olan satış, tanıtım ve pazarlama faaliyetleri için yapılacak size özel reklam, kampanya, avantajlar ve diğer faydaları sunmak,

- Bilgi işlem gereksinimleri, destek hizmetlerinin gerekliliği, bu hizmet ve ürünlere ilişkin olarak sizlere gerekli bilgilerin aktarılması amacıyla iletişim kurmak, 

- Satış ve pazarlama faaliyetleri için yapılacak trafik ölçümleme, istatistiki analizler, Segmentasyon/ profilleme ve CRM çalışmalarını yürütmek, 

- Müşteri memnuniyetinin ölçümlenmesi, şikâyet yönetimi, yeni hizmet ve ürünler ile ilgili görüş ve önerilerinizi almak, ürün ve hizmetlere, şikayet ve taleplerinize yönelik tarafınıza bilgi vermek, 

- Online satış ile ilgili üyeliğinizi,siparişlerinizi,ödeme işlemlerinizi gerçekleştirmek, 3.kişiler ile lojistik iş birliği sağlayıp ürün gönderimini sağlamak, ürün ve hizmetler önermek, online davranışsal reklamcılık ve pazarlama, hizmet kalitesinin ölçülmesi , iletişim, optimizasyon, denetim, promosyon, ilgi alanları belirleme, skorlama, profilleme, iletişim yapmak, 

- Karşılaştırmalı ürün ve/veya hizmet teklifi, kişisel verilerinizi Şirketimize açıklamanıza konu olan, Ana Sözleşmesi’nde yazılı olan faaliyet konusu; hazır giyim, kozmetik ve ev eşyası v.b. satış işlerini düzenleyen kanun ve ilgili mevzuat kapsamında sizlere sunulacak ürün ve hizmetlerde kullanılmak, 

- Resmî kurumlarca ilgili mevzuat hükümleri kapsamında öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uymak, bu hizmetlerden faydalanılmasına ilişkin olarak tabi olduğumuz yasal yükümlülükleri ifa etmek, 

- Şirketimizin ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması amacıyla; yürütülen finans operasyonları, iletişim, pazar araştırması ve sosyal sorumluluk aktiviteleri, satın alma operasyonları (talep, teklif, değerlendirme, sipariş, bütçelendirme), şirket içi sistem ve uygulama yönetimi operasyonları, hukuki operasyonları yönetmek, 

- Resmi makamlardan veya sizlerden gelen talepleri incelemek, değerlendirmek ve yanıtlamak, bilgileriniz 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen Kişisel Veri İşleme Şartları ve amaçları dahilinde işlenecektir.

c) İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Toplanan kişisel verileriniz; yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi ile sınırlı olmak üzere;

- Marka Mağazacılık Anonim Şirketi’nin iş ortaklarına, hissedarlarına, iştiraklerine, 

- Türk Ticaret Kanunu, Türk Borçlar Kanunu ve diğer kanun ve mevzuat hükümlerinin izin verdiği kişi veya kuruluşlara, 

- Kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları, idari merciler ve yasal mercilere, 

- Ürün/hizmet konularında hizmet aldığımız, işbirliği yaptığımız gerçek veya tüzel kişilere, program ortağı kurum ve kuruluşlara, müşterilerimize gönderdiğimiz iletilerin gönderilmesi konusunda anlaşmalı olduğumuz kurumlara, online mağazamızdan verilen siparişlerin size teslimini gerçekleştiren kargo şirketlerine 6698 sayılı Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir.

ç) Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, mağazalarımız, internet sitemiz ve mobil uygulamamız, çağrı merkezlerimiz, sosyal medya hesaplarımız gibi mecralardan sözlü, yazılı veya elektronik ortamda veya ilerde kurulacak/oluşabilecek diğer kanallar başta olmak üzere; Şirketimiz tarafından yasal mevzuat çerçevesinde yukarıda belirtilen amaçlarla ve sözleşmenin ifa edilmesi, kanundaki açıkça öngörülmüş olması,kişisel verilerinizin tarafınızca alenileştirilmiş olması, tarafınıza tanınacak olan hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olması; sizin temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermeyecek şekilde, Şirketimiz’in meşru menfaatleri ve hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması şeklindeki hukuki sebeplerin varlığıyla sınırlı olarak toplanmaktadır.

d) Kişisel Veri Sahibinin 6698 sayılı Kanun'un 11. Maddesinde Sayılan Hakları

Kişişel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) madde 11 uyarınca Şirketimize başvurarak;

Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, Kişisel Verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, Kişisel Verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, Yurt içinde veya yurt dışında Kişisel Verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, Kişisel Verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme, amaç süre ve meşruiyet prensipleri dâhilinde değerlendirilmek üzere Kişisel Verilerinizin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde silinmesini veya yok edilmesini isteme, Kişisel Verilerinizin düzeltilmesi, silinmesi ya da yok edilmesi halinde bu işlemlerin Kişisel Verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, İşlenen Kişisel Verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi durumunda aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması halinde bu sonuca itiraz etme, Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi ve bu sebeple zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme,haklarına sahipsiniz. Haklarınıza ilişkin taleplerinizi burada yer alan formu doldurup, formda belirtilen yöntemlerle iletmeniz durumunda, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde sonuçlandıracaktır. Verilecek cevapta on sayfaya kadar ücret alınmayacaktır. On sayfanın üzerindeki her sayfa için 1(Bir) Türk Lirası işlem ücreti alınacaktır

SMS Doğrulama Kodu

Doğrulamak için lütfen () numaralı telefonunuza gelen 6 haneli doğrulama kodunu girin.

* Zorunlu Alanlar İsim Soyisim
Telefon Numarası E-posta Adresi Sipariş Mesajınız Gönder

Mesajınız gönderildi

Mesajınız gönderildi ve iletişim merkezimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Ana Sayfa
Beden Seçiniz